czwartek, 11 kwietnia 2013

Czekam.

Dzień dobry! :) 

Czasami złe nastawienie ludzi mnie irytuje, nawet bardzo. Denerwuje mnie to że widzą tylko złe strony WSZYSTKIEGO a nie widzą tych małych cieszących szczegółów, no ale cóż. Również irytuje mnie to jak ktoś mówi o czymś o czym nie ma najmniejszego pojęcia. Nie o tym, bo nie mam zamiaru psuć sobie humoru :) Agnieszka kupiła mi tymbarka a tam na zakrętce 

Większość z Was i tak pewnie nie załapie - to mój tytuł bloga :D a jak to dzisiaj zobaczyłam to było tak :3333 ekstraśnie. A ogólnie to jutro idziemy na maraton filmowy z wyżej już wymienioną Agnieszką :D mam nadzieje że nie prześpimy wszystkiego więc mam zamiar zaopatrzyć się w burny :D omnomnomnom lubie :3 hahaha, przypomniała mi się nocka u Agi i chodzenie po całej dzielnicy w poszukiwaniu Burna czerwonego i dopiero gdzieś na końcu go znalazłyśmy haha, ej właśnie! kiedy powtarzamy ? :D daj mi znać jak to przeczytasz Pyrko :* jest dobrze, w miarę :)


PS. DZIĘKUJE ZA 300 WEJŚĆ! <3

Pis Joł!

6 komentarzy:

  1. zacznij pisać o czymś istotniejszym niż Twoje kolczyki i odżywki do włosów to wejść będzie znacznie więcej a ludzie będą chcieli Cę słuchać jeszcze bardziej ;)
    ps. miłej nocki w kinie :*
    + pozdro.: przyjaciel <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę pisała o tym o czym będę chciała. mój blog i nikt nie będzie mi mówił o czym mam tu piać :P

      Usuń
  2. ooo, myślałam, ze napiszesz, że stąd nazwa bloga a tu odwrotnie, najpierw blog później to : o a co to tego anonima co się czepia postów niech najpierw sam coś napisze a nie hejtuje z anonima a swojego bloga pewnie nie ma a jak ma to jest to pewnie coś w stylu " życie moich zwierząt " gdzie pisze posty jako swój pies >.< posty tutaj są świetne więc niech nic nie zmienia :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam w szoku, szczerze się przyznam :D hejt a opinia różni się od siebie :)

      Usuń
  3. wybacz, to nie był hejt :) myślałam, że to potraktujesz raczej jako radę. Oczywiście jasne jest, że będziesz pisać o czym chcesz, chciałam tylko pomóc. A wiem, że stać Cię na naprawdę dobry dobór słów kiedy coś piszesz. :)
    I do A. , nie ma bloga, a nawet jakbym miała to bym nie pisała w imieniu mojego psa, wiem, że żyjemy w czasach w których ludzie robią naprawdę głupie rzeczy itd., bo nie maja mózgu, ale nie każdy kto wyrazi swoje zdanie jest od razu debilem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie potraktowałam tego jako hejt :P i dziękuje dziękuje :D

      Usuń